I rådgivningen er vi et lille medarbejderteam bestående af 3 socialrådgivere og 1 jurist. Derudover er der ca. 30 frivillige rådgivere. Vi arbejder tæt sammen og sparrer med hinanden om de faglige problemstillinger og håndtering af disse, samt om de udfordringer der kan være i mødet med målgruppen. En vigtig del af arbejdet er koordinatorfunktionen for de frivillige rådgivere, dvs. visitation og forberedelse af sagerne samt relevant juridisk sparring i forbindelse med samtalerne.

Stillingen er på 32 timer ugentlig med fast aftenvagt en gang om ugen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rådgivningschef Eva Tetzlaff tlf. 5059 9051

Du kan også finde yderligere information på www.settlementet.dk, eller du kan rekvirere Retshjælpens årsrapport 2017.

Ansøgningsfristen er 18. februar 2019, ansættelsessamtaler afholdes 21 eller 22 februar 2019. Jobstart forventes at ske 1. april 2019. Lønnen er fastsat i forhold til den givne bevilling fra Civilstyrelsen. Ansøgning og CV sendes til job@settlementet.dk Emnefeltet udfyldes: Jurist til Settlementets Retshjælp

Læs mere om Rådgivningen her

Læs mere om stillingen her